Makalenin içeriği konya salda gölü tur tartışacak. konya salda gölü tur ile ilgileniyorsanız, bu Salda Gölü makalesinde konya salda gölü tur’yi Travel Inn And Suites ile analiz edelim.

Yeni güncellenen Salda Gölü içindeki konya salda gölü tur ile ilgili bilgilerin özeti

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

READ NOW  22/23 SEZONU AVRUPA GELİR ANALİZİ | TEMSİLCİLERİMİZ AVRUPA'DAN NE KADAR KAZANDI? | euro olan ülkeler hakkında en eksiksiz bilgileri sentezleyin

Bu travelinnandsuites.net web sitesiyle, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için konya salda gölü tur dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. travelinnandsuites.net sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en iyi bilgiyi sağlamayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgileri olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili içerik konya salda gölü tur

Salda Gölü’nün son halini ve yeni yapılan halk bahçesini görebileceğiniz videomda ayrıca plajlar, konaklama, yeme-içme, kampçılık, yüzme ve lavanta bahçeleri hakkında bilgiler bulabilirsiniz. Bungalovlar ve çadır kurabileceğiniz yerler de dahil olmak üzere konaklama için detaylı bir video hazırlamaya çalıştım. #salda #saldagölü Kayadibi Otel İletişim: 0 248 618 06 07 Hakkımızda daha fazla bilgi sahibi olmak için aşağıdaki linkler ile sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayınız. instagram: facebook: .

READ NOW  Tüm Dünyadaki 'Toplam Para' Ne Kadardır? | dünyanın parası hakkında yeni güncellenen içeriğin özeti

konya salda gölü tur hakkında bilgi ile ilgili fotoğraflar

Salda Gölü

İzlediğiniz Salda Gölü hakkında haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından, travelinnandsuites.net her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içerik arayabilirsiniz.

READ NOW  Bir Dolar Tahmini de Merkez Bankası'ndan Geldi 2022 Yıl Sonu ve 2023 Dolar Kuru Beklentisi | yıl yıl dolar fiyatları ile ilgili güncellenmiş bilgileri kapsayan

Daha fazlasını burada görün

konya salda gölü tur ile ilgili anahtar kelimeler

#Salda #Gölü.

yılan,salda,bungalow,pansiyon,yüzme,deniz,lavanta bahçesi,millet bahçesi.

Salda Gölü.

konya salda gölü tur.

konya salda gölü tur içeriğiyle Travel Inn And Suites güncellemelerinin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. konya salda gölü turTravelInnAndSuites hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Keay1923 diyor ki:

Bizim milletin enteresan bir düsünce yapisi var; doğal güzellik koruma altinda alan; hemen göle girelim; dibinde piknik yapalim çadır kuralim. Önemli olan ben ordaydim gördüm geldim.

2. mustafa0512 diyor ki:

Beyaz cimento ve akvaryum da kullanlan mantara karsı etkili mavi mantar damlası işe yarams bu zamana kadar meshur olmamsti beyaz cimento ve atlan ilaclar sayesinse mavi beyaz oldu…kirletilmesi dogru değil suni göl sonucta bütün emeği yok eder yazktr

3. Rastgele diyor ki:

Eskisini bilmem ama şimdi çok tehlikeli gözümüzün önünde öldü birisi batıp boğulduğu için! Ve bu ilk değil Yuzmeyi bilmekle alakasi Yok aklı olan girmez girmeyin tahmin ettiğiniz gibi değil havuza gidin bunun yerine ..orası yuzmelik değil seyirlik ve bana göre
    Hem mavi Cennet hem mavi Cehennem!
    Ve bu arada görselden ziyade gölün içeriğini veee tabiiiiimümkünse derinliğini dalıp çeksenize…📌

4. atakan ates diyor ki:

Bir sunum için salda gölü ile ilgili fotoğraf ve videolar kullanmak istiyorum izin verrseniz videonuzdan bazı görselleri kullanabilir miyim izniniz olmadan kulllanmak istemedim geri dönüş yaparsanız seinirim

5. Arthur SCHOPENHAUER diyor ki:

Faydalı bir içerik olmuş, onbinlerce yılda oluşan doğal güzellikleri bir kaç sene içinde nasıl yok ederiz bunun da özeti olmuş

6. nogay virgo diyor ki:

Bence olabildiğince,tekrar tekrar,hatta her yıl bi video çekin salda gölüyle ilgili.herkes gelsin,duymayanlar olabilir onlar da duysun.hatta birkaç farklı dilde çekim de yapın,yabancılar da gelsin.büyük hizmet yapıyorsunuz salda gölüne.sizler gibi “çekimciler” olmasa millet aç falan kalır hem salda da.çok büyük bir göl ve kaybolma riski var insanların ama sayenizde insanlarımız güvenle,kaybolmadan yemek de yiyebilirler.👏👏👏👏👏👏

7. nakci cakar diyor ki:

Bayram tatilinde bizim koye gittim buraya 35 km. Suyada girip piknik yaptik doganbaba plajinda herkesin gidip gormesini dilerim

8. Game Over diyor ki:

Çıplak gözle sadece kumu killi olan ve kendisinin normal, sıradan bir göl olduğu düşünülüyor ama gölün yapısı bilimsel olarak oldukça dikkat çekici:).

9. Gerçek Yüzünü Göster diyor ki:

yapma bu güzelliği gizlenmeli insanlar bundan haberdar olursa akın akın gelirler işerler sıçarlar çop atarlar gizli kalsın

10. Ahmet Türk diyor ki:

1. Videonuzu beğenerek izlemiştim bu videoyu da beğenerek izledim…
    Emeklerinize sağlık her detayı güzelce anlatmışsınız… 🤗🤗

11. zehra bahar diyor ki:

Çooook teşekkür ederim . Harika anlatmışsınız👏👏👏
    Yılanlar sadece suda mi,yoksa kumsalda da oluyor mu?
    Şimdiden teşekkürler

12. Wayy bee diyor ki:

Üzer tabi Ankara dan gelmiş İstanbul’dan gelmiş İzmir’den gelmiş ayyaşlar allolik keyifçiler pislik insanlar diyim daha uygun olur keyfini sürüyor sıçıp gidiyorlar.! Eee salda mahvoldu:) yerinizde oturun gelmeyin memlekete adam gibi yaşamayı bilmiyorsanız. Nerdeyseniz orayı pisleyin. Marmara’nın pisliği bitti sıra bize geldi.

13. sezer ateş diyor ki:

biz gittiğimizde yapılan evler vs olduğu için görevli bizi direkt beyaz kum plajına gönderdi, gittiğimizde herkes göle giriyordu biz de girelim dedik. Saat geç olmuştu aceleyle girerken sahilde yürürken ayağınız batıyor her yere beyazkum plajına napmışlarsa artık yürünmüyor bile her yerimiz mahvoldu sonra görevliler geldi sahili boşaltın diye bağırdılar ve gariptir ki girmek yasaktır diye bir şey yok, nereden bilebiliriz üstümüz kıyafetlerimiz mahvolmuşken bizi çıkardılar göle ayağımızı bile sokamadık. Arabaya mecbur bindik o halde, binerken görevli gelip buraları hep kum yaptınız yazıklar olsun ben temizleycem diye isyan etti biz alttan aldık kolay gelsin dedik yardım ettik. Sonra çıktık ve 1dk sonra arkadaş nargilenin bir parçasını unuttuğunu hatırladı döndük aynı görevli girerken bize bakış attı ve bir baktık nargile parçasını ayaklarıyla parçalamış 100tl lik bir parça ve bize bakış atıyor ordan, bizde yetkili kişiye gittik sonuçta sahil boşaltıldı ve kimse kalmamıştı giriş yapan biri de yoktu adamın bize dediği şey benim görevlim öyle bir şey yapmaz falan derken neyse ayıp oldu ama yapcak bir şey yok falan diye saygımızı koruduk ve adama kamp nereye atabiliriz ücretli yer önerir misin dedik, görevli bize yıllardır burda olduğunu ve ücret ödemenize gerek yok falan işte 500 metre ileride park var atın ücretsiz istediğiniz gibi göle girin mis gibi falan dedi biz de güvendik, gittiğimizde saat geç olmuştu ve arabanın farları bozulmuştu gece çok az ışıkla gidiyorduk ve ücretsiz yerde ışıksız bir şekilde kampımızı attık ve jandarma geldi bağırarak sanki afganistanlıyız da öyle davranıyor 20li yaşlarında üniversite okuyan zar zor tatile gelmiş ülkenin gençlerini sanki terörist gibi gidin para cezası yazacaz size yasak burlar. Biz de diyoruz abi arabanın farı bozuk falan çadırları kurduk gece gece görmeden nasıl toplayalım 2 çadırımız var bu arada jandarma dedi 10dk sonra dönüyorum gitmiş olsun yoksa ceza yazacam falan neyse biz o karanlıkla telefonun ışıklarıyla topladık çadırı Allaha emanet görmeden arabayla çıktık oradan bu videoda gösterdiğiniz kamp yerine gittik başka yok zaten. Gecenin 2sinde kampımızı zar zor kurduk 5-6 saat uyumak için kişi başı 50tl para ödedik. Burdur tam bir rezaletti bizim için.

14. Ahmet Akgül diyor ki:

Zamanında ilk videoyu attığınızda saldayı çok merak edip kendi gözlerimle görmek istemiştim iyiki o zamanlar gidip görmüşüm şimdiki hali biraz üzücü eski haline nazaran video çok güzel elinize sağlık her şeyi açıklamışsınız.