Bu makalenin bilgileri burhaniye yemek tartışacak. burhaniye yemek ile ilgileniyorsanız, bu KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) – Ayaküstü Lezzetler makalesinde burhaniye yemek’yi Travel Inn And Suites ile tartışalım.

KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) – Ayaküstü Lezzetler içinde burhaniye yemek ile ilgili en iyi içeriği sentezleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu travelinnandsuites.net web sitesinde, sizin için daha yararlı veriler için burhaniye yemek dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Travel Inn And Suites sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiye katkıda bulunma arzusu ile, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili paylaşım burhaniye yemek

Kuzey Ege’nin en lezzetli ve keyifli gastronomi rehberi sizlerle. Onur ve Oğuz bu hafta Edremit, Burhaniye, Gömeç’te sevdikleri ve keşfedecekleri adresleri ekranlara getiriyor. Bu videoda Yemeksepeti ve Skoda işbirliği yer almaktadır. Balıkesir’in leziz kahvaltılarından tarihi esnaf lokantalarına, Balıkesir höşmeriminden yöresel köftecilere kadar pek çok lezzet durağı sizlerle. Videonun başında like atmayı, kanala abone olmayı ve video bittikten sonra yorum yapmayı unutmayın. Dilerseniz bizi kendi Instagram hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz. Giriş: (0:00) Akkızhan Otel: (3:39) Meşhur Köfteci Ünal: (19:12) Cumhuriyet Restaurant: (24:16) Tıflıpaşa Helvacı: (31:31) Ağatekin Höşmerim Yoğurt: (40:50) ) Artvin Döner: (43:46) Bijelo Polje Sahili: (51:38) Fast Foodlar “Kuzey Ege Gastronomi Rehberi” videosunda aşağıdaki işletmeler yer almaktadır. Tattığımız tüm lezzetlerin fiyatlarını videoda belirtiyoruz. Videonun çekildiği tarih ile yayınlandığı tarih arasında saat farkı olabilir. Bu dönemde yukarıda belirtilen ürün fiyatlarındaki artışlarla birlikte paylaştığımız yemeklerin fiyatları da artabilir. Bu artıştan Ayaküstü Tasteler ekibi sorumlu tutulamaz. (Fiyatlar 5.08.2022 tarihinde eklenmiştir.) – Özem ile Yaşam – – Akkızhan Otel – – Meşhur Köfteci Ünal – – Cumhuriyet Restaurant – – Tıflıpaşa Helvacı – – Ağatekin Höşmerim Yoğurt – – Artvin Döner – – Bijelo Polje Beach – #AyaküstüLezzetler #KuzeyEgeLezzetleri #KuzeyEge BİZ KİMİZ? Biz iki yemek severiz; Onur Ziya Demir ve Oğuz Yenihayat olarak iyi yemek peşinde koşan iki arkadaşız. Bazen yaşadığımız şehir olan İstanbul’da bazen de Anadolu’da onlarca lezzeti, iyi ustaları ve turistik olmayan restoranları deneyimleyerek uzun ama eğlenceli videolarımızda sizlere sunuyoruz. Yediğimiz tüm yemekleri kendi cebimizden ödüyoruz ve hiçbir restoranla işbirliği yapmıyoruz. Bizim için iyi bir yemeğin tek bir özeti vardır; lezzetli olmak! Bu nedenle videolarımızda tadını bildiğimiz, damak tadına güvendiğimiz ya da damak tadına güvendiğimiz arkadaşlarımızın deneyimlediği mekanlara gidiyoruz. İkimizin de 10 yıllık gastronomi deneyimleri artık Ayaküstü Lezzetler’de tek çatı altında. Aramıza katılmak için @AyakustuLezzetler’e abone olabilirsiniz. Ayaküstü Lezzetler’in tüm videoları: Mahalle Rehberi Ayaküstü Lezzetler’in Videoları: Ayaküstü Lezzetler’in 2021’de en çok izlenen 10 videosu: Ayaküstü Lezzetler’in Şehir Rehberi Videoları: Yolda Lezzet Durakları Ayaküstü Lezzetler’in Videoları: .

READ NOW  MERSİN SUSANOĞLU KONAKLAMA | En eksiksiz mersin susanoğlu apart fiyatları 2021 ile ilgili tüm içerik

Bazı resimler burhaniye yemek içeriği ile ilgilidir

KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) - Ayaküstü Lezzetler
KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) – Ayaküstü Lezzetler

Görüntülediğiniz KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) – Ayaküstü Lezzetler hakkında bilgi okumanın yanı sıra, Ardından, Travel Inn And Suites her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla bilgiyi arayabilirsiniz.

READ NOW  Göreme Açık Hava Müzesi | Kapadokya | Nevşehir | Yakın zamanda güncellenen nevşehir açık hava müzesi hakkındaki bilgilerin özeti

Daha fazla haberi burada görün

burhaniye yemek ile ilgili birkaç anahtar kelime

#KUZEY #EGE #GASTRONOMİ #REHBERİ #Edremit #Burhaniye #Gömeç #Ayaküstü #Lezzetler.

READ NOW  1 SINIF HAYAT BİLGİSİ MEVSİM ÖZELLİKLERİ MEVSİM MEYVE VE SEBZELERİ | En eksiksiz hangi mevsimde yetişir ile ilgili genel bilgi

Ayaküstü Lezzetler,Ayakustu Lezzetler,Onur Ziya Demir,Oğuz Yenihayat,Tıflıpaşa Helvacısı,Helva,Edremit,Burhaniye,Gömeç,Akkızhan Otel,Özem’le Yaşam,Meşhur Köfteci Ünal,Köfte,Cumhuriyet lokantası,Balıkesir Kahvaltısı,Ağatekin Höşmerim ve yoğurt,höşmerim,balıkesir höşmerimi,Artvin Döner,döner,Bijelo Polje Beach,Bijelo Polje Restaurant,kuzey ege,kuzey ege lezzetleri,kuzey ege gastronomi rehberi,kuzey ege’de ne yenir,ayvalık,cunda,kuzey ege ayaküstü lezzetler.

KUZEY EGE GASTRONOMİ REHBERİ (Edremit, Burhaniye, Gömeç) – Ayaküstü Lezzetler.

burhaniye yemek.

burhaniye yemek hakkındaki bilgilerle travelinnandsuites.net size daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. burhaniye yemek hakkındaki makaleyi travelinnandsuites.net ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Ceren Ciloglu diyor ki:

Burhaniye NAVU Çikolata nın tatlılarını ve ev yapımı Çikolatalarını kesinlikle tatmalısınız asla pişman olmayacağınız lezzetler

2. Maverick Ghost diyor ki:

Size uyup Ayvalık Cunda yapmıştık Anlaşılan o ki seneyede Kuzey Ege yapicaz yine parcaladiniz beni:)
    Elinize emeğinize yüreğinize ağzınıza sağlık teşekkürler güzel insanlar

3. nil malatyalı diyor ki:

Bugun videoyu izleyip Bozcaada donusu Artvin Doner’e gittik. Acikcasi baya hevesle gittigimiz yer tam bir husrandi. Oncelikle sokaga girdigimizde oraya vardigimizi bile anlamadik, derme catma gazino gibi yaninda birahane olan bir yer. Salas bir yer bekliyorduk zaten ancak hic de temiz durmayan boyle bir yer beklememistik. Baslik Kuzey Ege lezzetleri olunca beklenti artiyor ve bu kadar buyuk bir alanda neden ve nasil bu restorant tercih edilebilir aklim almadi. Donere gelince, yedikten 5 saat sonra bile baskin bir sogan ve baharat tadi agziniza gelmrye devam ediyor. Doner eti kotu diyemem ama oyle bir baskilanmis ki tadi baharatla, ne yedigimizi anlamadik. Asla yol degistirilip girilecek bir yer degil, cok buyuk hayal kirikligi. Zaten bir kisi bile yoktu, paket yaptirip ciktik. Her denenen yerin videolarda yer almasindansa gercekten degecek lezzetlere yer verilseydi keske.

4. Serhat BİLGİÇLER diyor ki:

sevgili onur ve oğuz. sizin yapmış olduğunuz bütün videoları severek vede yutkunarak izliyorum. geçen hafta 23/08/2022 tarihinde bursaya gittim. ve bursa rehberinizdeki bütün işletmelere gittim. hepsi çok lezzetliydi. Kebapçı hüseyin ( fiyatı çok artmış 160 tl olmuş) acı dayı, fasulyeli, idris pideli köfte (bütün engelleri aşarak vardık) ve inan kardeşler mükemmel lezzetler. bir hafta erdekte kaldıktan sonra, kaz dağlarını aşarak edremite geldik ve tıflıpaşa helvascısınına gelerek tavsiyeniz üzerine ballı helva aldım hatta son 2 tane kalmıştı. oradan yolumuz üstü olduğu için artvin dönere gittik malesef kalmamış, oradan köfteci ünala gittim. tamam köfte güzel ama işletme sıfır ve çok ukelalar. neden mi, sizin vasıtanızla geldiğimizi söyledim, adamdaki tepki beni üzdü. çünkü sizler orada zorla çekim yapmışsınız vede sizin gibilere ihtiyaçları yokmuş. size laf edince çok üzüldüm, yaktığım benzine yazık, böyle esnaf olmasa daha iyi. siz bukadar adamın reklamını yapın, vede sizi kötülesin, köfteler altın olsa ne yazar. son gittiğim yer hariç her yer süper di. onur bey size ayrıca teşekkür ederim, lokasyonlar süper. elimle koymuş gibi buldum. birde fasulyecide süt helvası yedim, bol bol kulağınızı çınlattım. sizi takip etmeye devam…..

5. Guven Colak diyor ki:

Insanlar cok garip ya
    Emege saygi yok
    Binlerce izlenme var her episode
    Izleyenlerin uye olmamasi cok garip
    Moraliniz bozulmasin
    Tebrikler
    Cok dogal programlar yapiyorsunuz

6. Eray Yilmaz diyor ki:

Çok teşekkürler. Nacizane bir tavsiye ; Zeytinli merkezde Kırcıoğlu Fırın'ın sıcak simitleri gerçekten çok güzel ve farklı. Etraftan istediğiniz kadar peynir zeytin yeşillik alıp çay bahçesinde keyfinize göre kahvaltı yapmanızı tavsiye ederim.

7. Havvanur TAN diyor ki:

Murteza amcaya maşallah . Köklerini nasıl da araştırmış, öğrendiklerini özümsemiş . İşini ciddiye alan ve kültürünü nesillere aktaran insanlar ilham verici . Bu bilinç yayılır umarım. 😊

8. Cenk Yetiş diyor ki:

Güzel bölümdü. Bizim Türk mutfağımız binlerce senelik geçmişe sahiptir. Bunun zamanla değiştiğini görmek üzücü oluyor. Bir helva sever olarak abimizin kültürümüze sahip çıktığını görmek beni çok mutlu etti. İnşallah uzun yıllar böyle devam eder. Darısı diğerlerinin başına.

9. GÖKSEL YEŞİLÖREN diyor ki:

Erkenden izleyemediğim videolarını artık tarayıcıda sekme açıp kenarda tutuyorum muhakkak unutmamak için. Keyif yapmayı bilen ve lezzetin peşinden koşan bu insanları, bu kanalı seviyoruz 🙂

10. tahir özkorkmaz diyor ki:

Akkız han mükemmel size ve bu ürünleri hazırlayanlara ne kadar teşekkür etsek az
    Bütün ürünler doğal böyle işletmeler daha çok desteklenmeli

11. BÜYÜK GALATASARAY diyor ki:

video oldukça iyiydi yemekler harika kutlarım sizi ayaküstü lezzetler muhteşem ❤️❤️❤️❤️❤️

12. Serdar Ücel diyor ki:

Artvin dönerin müdavimiyim çok iyidir. denenmesi gereken bir lezzet, Tartışmasız Türkiye'nin en iyi dönerlerinden birisidir.

13. Uğur D diyor ki:

Onur hocam Oğuz hocam Aydın merkezde malesef çöp şiş yapan bir yer yok. İlçemiz Ortaklarda bol bol var gelebilirsiniz diye yazıyorum isimleri not alın favori yerlerimi yazıyorum Kalyon Lazutti Çöp Şiş, Necatinin Yeri Çöp Şiş…👌👍

14. Uğur D diyor ki:

Aydın'a da gelirseniz eğer Köfteci Hacı İsmail Demirel'de ızgara köfte, Yenipazarlı Kazım Usta'da her hangi bir Pide (Kıymalı ya da Kuşbaşılı), Yenipazarlı Okan Usta'da Dana/Kuzu karışık döner ve Vardar Pastanesi'nde de Boza deneyin mutlaka uğrayın not alın bu yerleri🙂

15. Özlem Demir diyor ki:

Körfezdeki en iyi lezzetleri bulmuşsunuz son gittiğiniz yeri bilmiyordum birtek. Memleketimde bilmediğim yerleri de varmış dedirttiniz. 😊 Birdaha yolunuz düşerse beğendiğim lezzetlerden birini tavsiye etmek isterim Edremit de Cumhuriyet lokantasına çok yakın Palandöken cağ kebepçısı kesinlikle deneyin derim. İyi gezmeler 😊

16. Türbanlı Kedi diyor ki:

Gideceğiniz yerleri nasıl araştırıp buluyorsunuz? Tüm Türkiye’yi adım adım karış karış biliyor olamazsınız değil mi?

17. hüsnü genç diyor ki:

Eğer Altınova ya giderseniz altınovanin girişinde Ege Lokantasini tavsiye ederim kolay gelsin iyi çalışmalar