Makalenin içeriği bademli köyü tartışacak. bademli köyü hakkında bilgi ediniyorsanız, bu İstanbul'dan göç alan köye gittik! Ayvacık Bademli Köyü makalesinde bademli köyü konusunu netleştirelim.

Yakın zamanda güncellenen İstanbul'dan göç alan köye gittik! Ayvacık Bademli Köyü içindeki bademli köyü ile ilgili içeriğe genel bakış

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu travelinnandsuites.net web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için bademli köyü dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Travel Inn And Suites web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Size en eksiksiz değere katkıda bulunma arzusu ile, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

READ NOW  Parayla Vatandaşlık Nasıl Alınır ? Hangi Ülkelerde Alınır Ve Fiyat Haritası | En doğru en ucuz avrupa birliği vatandaşlığı ile ilgili genel bilgiler

bademli köyü ile ilgili bazı içerikler

Son zamanlarda büyük şehirlerde yaşayan insanların köylere göç etme isteği daha da arttı. Bu videomuzda sizler için Çanakkale Ayvacık ilçesine bağlı Bademli Köyü videosunu hazırladık. Köydeki imkan ve imkanlar hakkında bilgi aldık ve İstanbul’dan Bademli Köyü’ne göç etmiş bir çiftle sizler için röportaj yaptık. Pandemi ile birlikte her yıl İstanbul’dan köye yerleşenlerin olduğunu öğrendik. Umarım köy videomuzu beğenirsiniz. Müzik: Dil Tengî-Sarı Tamburam Destek olmak için bu kanala katılın: İLETİŞİM İnstagram ► İş Teklifleri (İş) denizsari.iletisim@gmail.com Merhaba ben Deniz Sarı, Youtube Türkiye için her hafta yeni video yüklüyorum. Kanalımda şehirden köye göç etmek isteyenler için köy, köy hayatı, köy gezileri, gezi, köye göç, günlük köy işleri, vlog, gezilecek yerler, belgesel, insan hikayeleri ve daha fazlasını paylaşıyorum. video sayısı. Zor yaptığım için çok mutluyum. Sizler için faydalı videolar ürettiysem ne mutlu bana. Daha birçok videomdan haberdar olmak için abone olmayı ve bildirim zilini açmayı unutmayın! İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SEVGİLİLER, KALIN TEŞEKKÜRLER! #bademlikoyü #koyegöç #koygezisi .

READ NOW  Sanırım Zengin Oldum - Venezuela Ekonomik Krizi (1 dolar 16500!) | en değersiz para hakkında genel bilgiler en doğru olanıdır

Bazı resimler bademli köyü içeriği ile ilgilidir

İstanbul'dan göç alan köye gittik! Ayvacık Bademli Köyü

İzlediğiniz İstanbul'dan göç alan köye gittik! Ayvacık Bademli Köyü hakkında haber okumanın yanı sıra, Ardından, travelinnandsuites.net ‘nin hemen her gün yayınladığı daha fazla konu arayabilirsiniz.

READ NOW  BARTIN' DAN NE ALINIR? BARTIN' DA NE YENİR? | Neyi Meşhur, Nesi Meşhur | Şehir Turu | bartin in neyi meshur ile ilgili en doğru bilgileri kapsayan

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

bademli köyü ile ilgili birkaç öneri

#İstanbul39dan #göç #alan #köye #gittik #Ayvacık #Bademli #Köyü.

deniz sarı,deniz sari,seyahat,gezi,vlog,köy videoları,seyahat videoları,travel vlog,belgesel,şehirden köye göç,köye göç,köy hayatı,köyde yaşam,köy gezileri,istanbuldan göç alan köy,ayvacık bademli köyü,bademli köyü,bademli,çanakkale,ayvacık,bademli videosu,köydeki imkanlar,istanbuldan göçmek,köye yerleşmek,köy gezisi,bademli köyü nerede,bademli köyü çanakkale,bademli köyü ayvacık,bademli köyü assos.

İstanbul'dan göç alan köye gittik! Ayvacık Bademli Köyü.

bademli köyü.

bademli köyü hakkındaki bilgilerle TravelInnAndSuites ‘ın size verdiği bilgilerle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. bademli köyü hakkındaki makaleyi TravelInnAndSuites ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. ahmet can diyor ki:

Merhabalar
    Drone çekimlerinizi
    Köyhakkında verdiğiniz bilgileri çok beğendim fakat son Gezdiğimiz yeri sanki yarım bırakmışsınız
    Orası pansiyon mu otel mi anlayamadım Önemli değil zaten yurtdışındayım buradan yurdu mu izlemek sizlerin vesilesiyle çok güzel
    Kocaman köyün okulunun olmaması 2022 yılında ayda bir kere doktorun geliyor olması çok üzücü
    Umarım bir gün benim memleketimdeki köyleri de gezersiniz Kastamonu safranbolu köyleri👌 Selamlar

2. Sinan Çağlayan diyor ki:

Kardeşim mükemmel bir video olmuş her zamanki gibi,gittiğin köylerde fiyat araştırması yaparsan gerçekten çok memnun oluruz,sağlıcakla kalın

3. Barış Özkan ile GeziYorum diyor ki:

Merhaba videolar için teşekkür ederim , bende bu köyleri fırsat buldukça geziyorum ancak kısa zamanlarda hafta sonları mesela Bursa'dan geldiğim için her yeri gezemiyorum güzergah bakımından Google haritalarda liste halinde bir paylaşımınız varmıdır. Mesela Edremit' den çıksam nasıl bir rota çizmeliyim .

4. Mehmet Biber diyor ki:

Gezdiğin köyler içinde ayrıcalıklı köylerden biridir Bademli köyü.
    Bahsi geçen göçlerden kaynaklı hem sahilleri hemde konaklama fiyatları biraz kabarıklaştı ve arsa ve eski evlerin fiyatlarıda "uçtu"böylece eskiden sıradan emekliler zorlanmadan buralardan mülk edinebilirken şimdi sadece paralı zenginlerin " bezim bademli de taş evimiz var"havasıyla bu sahil köylere çökmesi var.
    Son tahlilde bu kara para aklayıcılarının buraları yağmalamalarını gözardı etmemek lazım.
    Şöyle de haksızlık etmek istemem, çok düzgün cevreci insanların da çoğunlukta olduğunu biliyorum,onları tenzih ediyorum.

5. Ayben Polat diyor ki:

Eşimle severek her bölümü ayrı izliyoruz başarılarınızın devamını dilerim 👍🏻
    Girişte ki müzik çook güzel olmuş müziğin adını paylaşabilir misiniz rica etsem 🌸

6. Gülten Yılmaz diyor ki:

Merhaba Deniz kardeşim yine çok tatlısınız ailece, misafiriniz Sakine hanımın kız kardeşiyim ben artık sizinle gezer bende sizi çok seviyorum özellikle Arin'in büyük hayranıyım onu kocaman öpüyorum,kolay gelsin tekrar emeğinize sağlık eşinize çok selam söyleyin,kendinize çok iyi bakın öpüldünüz yine, hoşçakalın sevgiyle kalın 🙏🥰😘😘😘👼🐥🧸🎈🎈🎈

7. Bilhan Ulucay diyor ki:

Ay! Seyfettin’i görmek çok hoş. Çanakkale Lisesi’nde iki yıl, sevdiğim çok samimi arkadaşlarımdandı. Moteliyle ilgili hep övgüler duydum ama bir türlü gidip kalamadım..
    Arin saatini güle güle kullan.