Bu makale gökçeada çadır kamp netleştirecek. gökçeada çadır kamp ile ilgileniyorsanız, bu GÖKÇEADA'DA 5 GÜN KAMP YAPTIK makalesinde Travel Inn And Suites ile gökçeada çadır kamp hakkında bilgi edinelim.

GÖKÇEADA'DA 5 GÜN KAMP YAPTIK içindeki gökçeada çadır kamp ile ilgili içeriği ayrıntılı olarak özetleyin

Aşağıdaki videoya göz atın

READ NOW  Ayasofya'da Nefes Kesen Işık Gösterisi | ayasofya 1453 hakkında en doğru bilgiyi özetleyin

Bu Travel Inn And Suites web sitesiyle, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için gökçeada çadır kamp dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Travel Inn And Suites web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, En ayrıntılı bilgiyi size getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

gökçeada çadır kamp ile ilgili bazı bilgiler

İSOFF üyeleri ile birlikte Perşembe akşamı aile katılımı ile İstanbul’dan yola çıktık ve 4 günlük Gökçeada kampına katıldık. Laz Körfezi yakınlarında bir gece konakladıktan sonra aşırı rüzgar nedeniyle kampımızı Saklı Liman’a taşıdık. Pazartesi sabahı dönüşte Zeytinli Köyü’ndeki “Son Feribot” Restaurant’ta keyifli bir kahvaltı yaptıktan sonra kısa bir köy turunun ardından “Volkite” Kite Surf Okulu’na uğradık. Öğleden sonra vapurla Çanakkale’ye gidip Şehitliği ziyaret ettik. Mitsubishi L200 Paletli bu yolculukta bize eşlik etti ve harika anılar biriktirdik. .

READ NOW  Marmaris Dünyaca Ünlü Kleopatra Plajı | İncekum Sahili | Akyaka Körfezi | kleopatra koyu marmaris ile ilgili tüm bilgiler en doğrudur

gökçeada çadır kamp konusuyla ilgili fotoğraflar

GÖKÇEADA'DA 5 GÜN KAMP YAPTIK

İzlediğiniz GÖKÇEADA'DA 5 GÜN KAMP YAPTIK hakkında haber okumanın yanı sıra, Ardından, TravelInnAndSuites her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer konuları arayabilirsiniz.

READ NOW  ANTALYA, KEPEZ | En eksiksiz kepez gezilecek yerler ile ilgili genel bilgiler

Yeni bilgi için burayı tıklayın

gökçeada çadır kamp ile ilgili bazı öneriler

#GÖKÇEADA39DA #GÜN #KAMP #YAPTIK.

gökçeada,volkite,kite surf,isoff,çanakkale,şehitlik,son vapur,zeytinli köyü,kamp,doğa,çadır,deniz,mitsubishi L200 crawler,karavan,crawler,kmp190,araç üstü çadır,istanbul offroad kulübü,rubicon,vx100,arb,crawler karavan,brothers camp,4×4 rescue team,columbus,çarpışantürk konakları,hotomobil.

GÖKÇEADA'DA 5 GÜN KAMP YAPTIK.

gökçeada çadır kamp.

gökçeada çadır kamp bilgisiyle travelinnandsuites.net sizin için güncellenen bilgiyle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. gökçeada çadır kampTravel Inn And Suites hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Phantom Sage [Osman Taşçı] diyor ki:

Gökçeada 'da yaşıyorum çok güzel bir yer herkes iç içe herkes herkese saygılı mükemmel ötesi bir yer