Makalenin konusu efe gold altın serisi etrafında dönecek. efe gold altın serisi ile ilgileniyorsanız, bu Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍 makalesinde efe gold altın serisi’yi Travel Inn And Suites ile analiz edelim.

En eksiksiz Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍 içindeki efe gold altın serisi ile ilgili videolara genel bakış

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu TravelInnAndSuites web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için efe gold altın serisi dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. TravelInnAndSuites web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en doğru bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

READ NOW  CARAMEL MACCHİATO nasıl yapılır. | En doğru karamel makiyato nasıl yapılır ile ilgili bilgilere genel bakış

Konuyla ilgili bazı içerikler efe gold altın serisi

Evde rakı, evde viski, evde votka, evde golden serisi, çılgın kokteyller, blulagoon, likör, beyaz rus, siyah rus, içki fabrikası, imbik, anason, B52 kapalı, .

Bazı fotoğraflar efe gold altın serisi hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍
Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍

Okuduğunuz Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍 hakkındaki haberleri keşfetmenin yanı sıra, Sonra travelinnandsuites.net her gün aşağıda yayınladığı diğer konuları okuyabilirsiniz.

Yeni bilgi için burayı tıklayın

READ NOW  EN KOLAY BUZLU İÇECEK | ŞEFTALİ Lİ SMOOTHİE | smoothie şeftali ile ilgili tüm içerik ayrıntılı olarak

efe gold altın serisi ile ilgili bazı öneriler

#Evde #Altın #seri #rakı #nasıl #yapılır #Kendi #alkolünle.

etil alkol,evde damıtım,distilasyon,anason yağı,viski,kokteyl yapımı,gliserin,mayşe,suma hazırlama,imbik.

Evde Altın seri rakı nasıl yapılır? Kendi alkolünle👍.

efe gold altın serisi.

efe gold altın serisi hakkındaki bilgilerle TravelInnAndSuites ‘ın size verdiği bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. TravelInnAndSuites efe gold altın serisi hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. koray bingol diyor ki:

    hocam kolay gelsin.ben alfatec turbo48 ile maişe hazırladım.Dansite 1120 idi.Ancak 72 saat geçmesine rağmen c02 çıkışı olmadı Ama dansite 1080 e düştü.co2 çıkışı olmadan fermantasyon olabilir mi? mayayı kattığımda maişe sıcaklığı 28.3 C idi.Acaba bu sıcaklık tüm mayayı öldürmüş olabilir mi?Fermantasyon kovası 33 ltlik,ama hazırladığım maişe 15 lt.Kovada nerede ise %50 lik bir ölü boşluk vardı.Bundan dolayı co2 çıkışı gecikmiş olabilir mi?Son sorum da fermantasyonu devam ettirmeli miyim dansite ölçümleri ile yoksa sonlandırmalımıyım.Şididen teşekkür ederim.

  2. bts park jimin diyor ki:

    Yahu sanane kanki milletin abonesinden takibinden 😁 kafanmı güzel . Sen ver tarifini geç git begenen begenir anone olan olur

  3. AYŞE GÜÇLÜ diyor ki:

    Abi ben bu naleti hergun iciyorum malüm para sıkıntı ben hep videolarını izliyorum ama Allah ici bir kok anlamadım anlamıyorum da bana bir yol göster aynen abi iciyoruz

  4. Serkan Ünal diyor ki:

    Kanalın neden az abonesinin olduğunun ve videoların neden az izlenildiğinin cevabını kanalda izlediğim ilk videoda almış oldum. Hani nerede altın seri rakı ? Videonun sonunda görebildik mi ? Göremedik. İki dakikada çekilecek videoyu 14 dakika yapıp üzerine bir de başlıkta vaadedilen şeyi yapmayınca millet kanalın diğer videolarına da bakmaz. İçerik doğru, gerçekten bilgili bir kişisiniz ancak böyle olmaz.

  5. Ada Korkmaz diyor ki:

    slm abi bisey sorabilirmihim lutfen cvp yaz etil alkolumuzu imbikten aldik anasonunu koyduk diyolarki 4 adet kup seker koyucaksin suyla seyreltirken bu dogrumu?

  6. polat korkmaz diyor ki:

    izlerken o sıkıldim ki anlatamam… Veriecegin iki tane bilgi, uzatmissin da uzatmissin… Egip bukmeden, direkt anlatsan cekilir olacak…

  7. Erhan Aksoy diyor ki:

    Merhaba ben mandalina maisesi yaptım yanlız bozulmuş şekeri ölçtüm 990 gösteriyor bunu damitsam karbondan geçirsem kurtarma şansım var midir acaba

  8. Ümit Baran diyor ki:

    Üstadım sayende kendi rakımı yapmayı öğrendim sağ ol vaar ol bi konuda takıldım 60 litre çekirdeksiz kabuksuz üzüm suyu m var buna su maya ne kadar katmam gerekiyor aceba? şimdiden çok teşekür ederim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir