Makale karagöl rize tartışacak. Gölün Tamamını Gezdik!!!

Gölün Tamamını Gezdik!!!

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu TravelInnAndSuites web sitesinde sizin için daha değerli bir anlayış için karagöl rize dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. TravelInnAndSuites web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Size en doğru bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, İnternette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmenize yardımcı olur.

READ NOW  Susanoğlu Otel Fiyatları | Susanoğlu Otelleri | susanoğlu apart fiyatları ile ilgili en eksiksiz bilgilere genel bakış

karagöl rize ile ilgili içerik

Merhaba Sevgili Dostlar 🤚 🎥Arkadaşlarımız için Borçka Karagöl’deki yürüyüş parkını ziyaret ettik ve gölü de baştan sona inceledik😊 Borçka Karagöl hakkında bilgiler;😊 👉Borçka Karagöl, 1800’lü yıllarda bugünkü Klasur yaylasının yakınındaki bir tepenin heyelanının gölü kapatmasıyla oluştu. Klaskur deresi önü😊 👉Göl çevresi muhteşem bitki çeşitliliğine ev sahipliği yapıyor. Yeşilin her tonunu gördüğünüz gölde aldığınız her nefes “işte bu!” Dedirtiyor😊 👉Borç Karagöl, Artvin merkeze 60 km uzaklıkta. Yolun çoğu asfalt ve son 6-7 km’si taş döşeli ama binek araçlarla rahatlıkla gidebilirsiniz😊 👉Göl çevresinde sadece bir adet kafe var, yeme-içme seçenekleri mevcut😊 👉Göl tekne kiralayarak gölde gezinti yapmak ama covid tedbirleri nedeniyle gittiğimizde böyle bir seçenek yoktu😊 👉Gölün etrafını tamamen saran bir yürüyüş parkuru var ama giderken yanınıza yağmurluk almanızı tavsiye ederiz 😊 #hadiozaman İyi Seyirler😊 Bizi Instagram’dan takip etmek için; .

READ NOW  KARAVAN YAPIYORUZZ! MOBİLYA YAPIMI. Ne kullandık nasıl yaptık? | Yeni güncellenen karavan mobilya malzemeleri hakkındaki bilgilerin özeti

Bazı görüntüler karagöl rize ‘in içeriği ile ilgilidir

BORÇKA KARAGÖL |  Gölün Tamamını Gezdik!!! | ARTVİN |  #yürüyüşyolu #nasılgidilir
BORÇKA KARAGÖL | Gölün Tamamını Gezdik!!! | ARTVİN | #yürüyüşyolu #nasılgidilir

Gölün Tamamını Gezdik!!! , Ardından, travelinnandsuites.net her gün aşağıda yayınlanan diğer makaleleri arayabilirsiniz.

Daha fazla haberi burada görün

บkaragöl rize ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#BORÇKA #KARAGÖL #Gölün #Tamamını #Gezdik #ARTVİN #yürüyüşyolu #nasılgidilir.

READ NOW  Halfeti Gezilecek Yerler: Gezi Rehberi, Yemek & Tekne Turu | halfeti de gezilecek yerler ile ilgili genel bilgiler en doğru

borçka karagöl,göl,karagöl,borçka,artvin borçka,karagöl borçka,artvin karagöl,karagöl artvin,artvin gezilecek yerler,karadeniz turu vlog,karadeniz turu,borçka karagöl drone,karagöl drone,borçka karagöl nasıl gidilir,yürüyüş yolu,borçka karagöl kamp,artvin kamp alanları,karagöl kamp vlog,tamamını gezdik,borçka karagöl tamamı,borçka karagöle nasıl gidilir,artvin,karadeniz,karagöl yaylası.

BORÇKA KARAGÖL | Gölün Tamamını Gezdik!!! | ARTVİN | #yürüyüşyolu #nasılgidilir.

karagöl rize.

karagöl rize bilgisiyle travelinnandsuites.net sizin için güncellenen bilgiyle, size değerli getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. TravelInnAndSuites karagöl rize hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Bir Rüya Bir Dünya diyor ki:

Artvin borçka en çok gitmek istediğimiz yerlerden. Görseller tablo gibi sizinle gezmiş olduk. Gölün etrafında bir yürüyüş parkuru ve gölde kano yapılabilmesi harika 👍

2. Çok Okuyan Çok Gezen diyor ki:

Karagöl'e ilk gittiğimde bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu, girişten geri dönmüştüm. Neyse ki ikinci gidişimde günlük güneşlik yakalamıştım, açık havada göldeki yansımalar ayrı bir güzel oluyor.

3. Dünyadan Bildiriyorum diyor ki:

En merak ettiğim yerlerden biri burası, sanki gitmişim ve yürüyormuşum gibi hissettim videonuzla👍🏻

4. Gezgin Star diyor ki:

Video hiç bitmesin istedim.😊 Nasıl harika bir doğa… Sayenizde gidemeyip aklımın kaldığı yerleri geziyorum tşkler🙏 😊

5. bizbukezneredeyiz diyor ki:

Coğrafya inanılmaz bir karadenizli olarak sayenizde memleketimizi yaşadık. Bizce dünyadaki en iyi coğrafyalardandır bizim memleketimiz. Teşekkür ederiz 😊