Bu makale, hatay arsuz gezilecek yerler hakkındaki tartışmayı güncelleyecektir. hatay arsuz gezilecek yerler ile ilgileniyorsanız, bu Arsuz Gezisi HATAY makalesinde Travel Inn And Suites ile hatay arsuz gezilecek yerler hakkında bilgi edinelim.

Yakın zamanda güncellenen Arsuz Gezisi HATAY içindeki hatay arsuz gezilecek yerler ile ilgili içeriğin özeti

Videoyu şimdi buradan izleyin

READ NOW  3 Günlük Mini Tatil | Erikli - Mecidiye Köyü | Yeni güncellenen erikli gezilecek yerler ile ilgili içeriğe genel bakış

Bu TravelInnAndSuites web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için hatay arsuz gezilecek yerler dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Travel Inn And Suites web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en ayrıntılı değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili paylaşım hatay arsuz gezilecek yerler

EYK. Kanalının 25. videosunda Hatay’ın tatil beldesi Arsuz’u ziyaret ediyoruz. Arsuz’un mutlaka görülmesi gereken yerlerini tanıtıyor ve Arsuz’un denize girebileceğiniz plajlarını da inceliyoruz. Videolarımızın olumlu ve olumsuz yanlarını görebilmemiz için videolarımıza yorum yapmayı unutmayınız. KANALIMIZA ABONE OLARAK DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ Merhaba Ben Ekrem Yılmaz KALAFATOĞLU EYK Kanalı ile Türkiye’nin görülmesi gereken tüm şehirlerini geziyoruz. Gezerken hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz. Ayrıca gezdiğimiz yerlerin lezzetlerini de sizlerle birlikte inceliyor ve gerçek anlık yorumlarımızla sizlere sunuyoruz. İletişim İnstagram : eyk_youtube E mail : kalafatogluekrem@gmail.com .

READ NOW  Ekşi Elma Ne Zaman Hangi Mevsimde Toplanır | elma hangi mevsimde tüketilir ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Görüntüler hatay arsuz gezilecek yerler içeriği ile ilgilidir

Arsuz Gezisi  HATAY
Arsuz Gezisi HATAY

Görüntülediğiniz Arsuz Gezisi HATAY içeriğini izlemenin yanı sıra, O zaman TravelInnAndSuites her gün aşağıda yayınladığı daha fazla içerik arayabilirsiniz.

READ NOW  EYÜP SULTAN'DA GEZİLECEK YERLER | eyüp sultanda gezilecek yerler ile ilgili en ayrıntılı bilgileri kapsayan

Daha fazlasını burada görün

hatay arsuz gezilecek yerler ile ilgili öneriler

#Arsuz #Gezisi #HATAY.

gezi,seyahat,eğlence,lezzet,vlog,hatay,iskenderun,künefe,döner,bici bici,hatay gezisi,iskenderun gezisi,soslu döner,Arsuz,Arsuz tatil,Deniz,kum,güneş,Tatil,plaj,havuz,hatay arsuz,Arsuz plajı,Arsuz deniz,Hatayda deniz,Hatayda denize girmek,mar yuhanna kilisesi,kilise,medeniyetler şehri,2021 expo hatay,arsuz çayı,arsuz samandağ yolu,arsuz çevlik yolu,çevlik plajı.

Arsuz Gezisi HATAY.

hatay arsuz gezilecek yerler.

hatay arsuz gezilecek yerler hakkında travelinnandsuites.net sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. TravelInnAndSuites hatay arsuz gezilecek yerler hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

1. Murat Guneyligil diyor ki:

YANLIŞ BİLGİ :DOĞRUSU ULUÇINAR ASKERİ KAMPININ YER ALDIĞI RHOSUS-RHOSSOS-ARSUS ANTİK KENTİNİN (DOĞRU YAZILIŞI SONU S İLE ) SONRADAN YAPILMA BİR BETON İSKELESİ VARDIR.ESKİDEN 1972 LERDE DOĞAL DALGAKIRANI VARDI .BU DALGAKIRANIN ARKASINDA 100 METRE İLERİSİNDE DOĞAL KAYALARDA OLUŞAN KARE "CLEOPATRANIN HAVUZU VARDI .BENDE FOTOGRAFLARI "KATIP BİR ARSUS HİKAYESİ "ADLI KİTAP YAZDIĞIM İÇİN VE 1972 DEN BERİ ARSUS U FOTOGRAFLADIĞIM İÇİN BENDE VAR.BİR ARSUS DERESİ DİYOR ANLATAN ŞAHIS DOĞRUSU "ARSUS ÇAYI"DIR VE PEK KULLANILMAYAN İKİNCİ ADIDA "HACIAHMETLİ ÇAYI" DIR.

ÖYLE ARAŞTIRMADAN VİDEO ÇEKİLMEZ.

PEKİ NEDEN ANTİK TARİHİNİ ANLATMIYORSUN ? BU İŞTE BİR YANLIŞLIK VAR….AMAÇ DENİZDE ÇİMMEK İSE O BAŞKA….

DAHA ÇOK YAZACAK ŞEY VAR.ARSUS U -RHOSUS ANTİK KENTİNİ KİM KURDU ? HER YERDE YANLIŞ YAZIYORLAR.RHOSUS U SELEVKOS I.NİCATOR KURDU DİYE.SELEVKOS I.NİCATOR SAMANDAĞINI VE ANTAKYAYI KURDU.HANİ NERDE ESKİ ARSUS EVLERİ VE SOKAKLARI.ARSUS PLAJLARDAN İBARET DEĞİL Kİ…

SÜTÜNLU LİMAN -PORT AUX COLONNES -CLEOPATRA KOYUNDA EN GÜZEL DENİZE BURADAN GİRİLİR.

ARSUS'A 8 KM.

SAYGILARIMLA

MURAT GÜNEYLİGİL

ARAŞTIRMACI YAZAR-RESSAM-MÜZİSYEN-KÖŞE YAZARI GAZETECİ

BENİMLE İRTİBATA GEÇMEK İSTEYENLER

FACEBOOK SAYFAMDAN MURAT GÜNEYLİGİL (ARTİSTRHOUSUS ) ADINDAN İRTİBATA GEÇEBİLİRLER.

2. Burcu Tutar diyor ki:

Ben burcu tutar benim küçüklügüm burda geçti anneannemgil orman dairesinde oturuyordu şimdiki evi köyde küçükken ne olmak istedim bilmiyom mehmet dedem soyadı uzun benim arsuz oralıyım aslında iskenderunluyum bizim köyün konacık ın Arsuz tatil yeri köyde benim annem arsuzda büyüdü küçüklüğü orda geçti orman dairesinde bartunun babası da bizim köyden ķüçükken annem götürürdü dayım nadim uzun un küçüklüğü orda geçti bütün dayılarımım küçüklüğü orda geçti simit satardı beni küçükken arsuz dürümü ögretmediler keşke dayım 5 yaşındayken koysalardı çalışırdım ergenligimde yapardım

3. Özcan Yaylagül diyor ki:

Video çok güzel olmuş elinize sağlık 6:55 te iskele tarafındaki herkese açık olmayan TSK'nin kampı var iskelenin sağ ve sol tarafı onlara ait. Kanalımda hatırası var izlemenizi tavsiye ederim 🙂

4. Neslihan Gümüş diyor ki:

arsuz özel halk plajını internette konum olarak bulamadım. plajın farklı bir adı daha var mıdır acaba ?

5. Büşra diyor ki:

Malesef boyle güzel deniz cok bakimsız etrafi biraz ilgilenmeleri lazım doğal guzelliklerimizin kıymetini bilmeyenlerdeniz

6. σzzíмαη deмírer diyor ki:

merhaba. öncelikle tanıtım videolarınız çok güzel teşekkürler. bisikletle arsuz gezisi düşünüyorum lakin ilk defa gelcem o bölgede kamp kuracağım ve heryere yakın olan noktalar var mı? bi ara sankı belediye kamp alanları olusturuyor diye okumustum ama tam kaynak bulamadım yardımcı olursanız sevinirim 🙂