Makalenin içeriği incir cafe mudanya ile ilgili olacaktır. incir cafe mudanya hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir makalesinde incir cafe mudanya hakkında bilgi edinelim.

incir cafe mudanya ile ilgili videoların özeti en ayrıntılı Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu travelinnandsuites.net web sitesinde kendiniz için daha yararlı anlayış için incir cafe mudanya dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. travelinnandsuites.net web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, En eksiksiz bilgiyi size getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette haberleri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

READ NOW  Çukur 2.Sezon 33.Bölüm - Yamaç&Azer Dövüş Sahnesi | Yeni güncellenen yamaç amasya ile ilgili bilgileri kapsayan

Konuyla ilgili paylaşım incir cafe mudanya

İstanbul’dan ilk İDO seferi ile Mudanya’ya gittik. Sahilde yürürken kahvaltı için mutlaka İncir Cafe’ye uğramalısınız. Manzarası ve atmosferi ile çok güzel bir yer. Arabamız olmadığı için Trilye’ye gitmemize gerek yoktu ama arabanız varsa kesinlikle gitmelisiniz. Mudanya’da Girit sokaklarında rengarenk evlerle tarihe tanıklık edebilirsiniz, her sokağının deniz manzaralı sakin bir yer olması da güzel. Mudanya’dan Bursa Kent Meydanı’na minibüslerle gittik. Bursa’yı ayak altında izleyebileceğiniz Tophane’ye gittik ve İstanbul’un yanında manzarası oldukça sıkıcı açıkçası. Ardından Balibey Hanı’nı geçip meşhur İskenderci Mavi Dükkan’a gittik. Sıra için yarım saat beklemeniz gerekiyor ama tabii ki lezzetine değer. Koza Han’da salep içtik ve Cumalıkızık’a doğru yola çıktık. Cumalıkızık’a ya erken saatlerde ya da akşam gidin diyorum çünkü her zaman çok kalabalık. Oraya varmamız biraz geç olsa da akşamları farklı bir havası vardı, biz çok beğendik. Kahvemizi içtik ve sokaklarda İnegöl’e doğru yürüdük. Ertesi gün kaplıcası ve mağarasıyla ünlü Oylat’a gittik. Burada İnegöl otogarından her saat başı otobüs bulabilirsiniz. Şelaleye gidemesek de tertemiz havasıyla kendimize geldik. Bu arada marketten alışveriş yapmayı unutmayın teyzeler çok tatlıdır. Tatlı çilekleri kışın bile bulabilirsiniz. İyi yolculuklar.:)

READ NOW  THE SOUNDS OF LA FORESTA EP 31 - TALI MUSS | la foresta cafe hakkında yeni güncellenen bilgilere genel bakış

Bazı fotoğraflar incir cafe mudanya ‘in içeriği ile ilgilidir

Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir

Okuduğunuz Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir hakkındaki haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından, Travel Inn And Suites ‘nin hemen her gün yayınlanan diğer içeriği daha fazla okuyabilirsiniz.

READ NOW  Yeni Nesil Meyhane Yekta Meyhane #yeninesilmeyhane | En detaylı bursa meyhane canlı müzik ile ilgili tüm bilgiler

Daha fazla haberi burada görün

incir cafe mudanya ile ilgili öneriler

#Arabasız #Bursa39da #Nasıl #Gezilir.

[vid_tags].

Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir.

incir cafe mudanya.

incir cafe mudanya hakkındaki bilgilerle Travel Inn And Suites ‘ın size verdiği bilgilerle, size değer getireceğini umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Travel Inn And Suites ‘nin incir cafe mudanya içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.