Bu makalenin içeriği kekova gezilecek yerler hakkında net bilgiler sağlayacaktır. kekova gezilecek yerler arıyorsanız, bu ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU

ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu Travel Inn And Suites web sitesinde sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için kekova gezilecek yerler dışında bilgi ekleyebilirsiniz TravelInnAndSuites web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, En ayrıntılı bilgiyi size getirmeyi umuyoruz, İnternette olabildiğince çabuk haber yakalayabilmenize yardımcı olun.

READ NOW  Öğretmen Müze Kart Nasıl Alınır? Nasıl Çıkartılır? | müze kartın geçerli olduğu yerler ile ilgili tüm bilgiler doğru

Konuyla ilgili paylaşım kekova gezilecek yerler

Dünyadan merhaba, izleyici kitlesine duyuruyoruz. Türkiye turu tüm hızıyla devam ediyor. Antalya’da Akdeniz sularında harika bir tekne turu deneyimi yaşadık. Bundan önce; Demre’nin Üçağız köyünde harika zamanlar geçirdik ve orada bir gün kaldık. Sonrasında kiraladığımız balıkçı teknesi ile Kaleköy’e gittik ve şıklığına karşı suskun kaldık. Lahitlerden Likya dönemine ve bir zamanlar mezarlarda yaşayan Likyalılara kadar ilginç deneyimler yaşadık. Zeliha’nın uzun zamandır görmek istediği batık şehir Kekova için dileğini yerine getirme fırsatı bulduk. Güzel yolculuk Myra antik kentinde son buldu. Bu arada Demre’nin meşhur yanık dondurmasını tattık. Düşüncelerimizi videoda dile getirdik. Pansiyon için Huriye Abla: 0507 596 58 44 Tekne turu için Mehmet Abi: 0544 934 32 90 Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan merhaba Türkiye’de en az 60 ili ziyaret edenleri ilk kez bilgilendiriyoruz. , sonra dünya turu için Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim kim bilir belki bir yerde buluşur çay kahve içeriz. Aşk .

READ NOW  Akyaka Günübirlik Tur Akyaka gezilecek yerler /Azmak Nehri /Akyaka plaji :#akyakakadinazmaği/akyaka | azmak nehri akyaka hakkında yeni güncellenen bilgilere genel bakış

Bazı resimler kekova gezilecek yerler hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Demre, Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar hakkında bilgi görüntülemeye ek olarak, O zaman TravelInnAndSuites her gün hemen aşağıda güncellenen daha fazla makale arayabilirsiniz.

READ NOW  Ayasofya'nın Sırları - 1500 YILLIK TAPINAK | En eksiksiz ayasofya hakkında turistik bilgi ile ilgili genel bilgi

Daha fazlasını görün

kekova gezilecek yerler ile ilgili birkaç anahtar kelime

#ANTALYA39DA #UCUZA #TEKNE #TURU #Demre #Kekova #Üçağız #Kaleköy #Myra #Lahit #Mezarlar.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,antalya,demre,tekne turu,kekova,üçağız,kaleköy,myra,akdeniz,yanık dondurma,lahit,batık şehir,likya,likyalılar.

ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU | Demre, Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar.

kekova gezilecek yerler.

kekova gezilecek yerler hakkındaki bilgilerle TravelInnAndSuites ‘ın size verdiği bilgilerle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. TravelInnAndSuites kekova gezilecek yerler hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. SKara diyor ki:

Keske, cadırda kalmanıza kıyamadıgı icin odasını veren, azıcık gelir saglamaya calısan kadıncagıza sız de kıyamayıp, 5 kişi olarak istedigi zaten uygun olan fiyatı verseydiniz

2. Antalya Expo Park Hotel diyor ki:

Antalya'da " yapılacak şeyler, aktiviteler ve etkinlikler " arayanlar ajandalarına mutlaka 20-24 Ekim tarihleri arasındaki YÖREX yöresel ürünleri fuarını yazması tavsiye olunur.

3. merve t diyor ki:

bir demreli olarak daha cok kekova anlatmıssınız demre merkezdeki cogu seyler anlatılmamış .bence yanlıs izlenim olmaması icin video baslıgını Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar yazsaymıssınız

4. Elif Nur Yıldırım diyor ki:

Demrede yaşadığım için çok şanslıyım❤️ 81 ilden Antalya'da yaşamak da bir ayrıcalıktır bu arada 😉😎😊 Böyle bir video çektiğiniz için teşekkürler😊🙏🏻

5. Keremcan Dumanoglu diyor ki:

Denizin altını ben anlamlandirayim istedim. Denizin altında binlerce yıl öncesinde bir sehir bulunuyormuş ama maalesef yüksek şiddette bir fay kırılması olduğundan dolayı şehir sular altında kalmış. Bundan dolayı oranın adı batık şehir Denizin altında gozukenler ise batmış bir şehirin kalıntıları diyebiliriz

6. Nelson de Sousa diyor ki:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

7. Burhan Balkan diyor ki:

Benim zaten istanbulu bırakıp gitme gibi niyetim var 😊Böyle güzel yerleri gördükçe sizlere herseferinde çok teşekkür ediyorum dünyadan bildiriyoruz iyiki varsınız 🙏🏻❤️🥰

8. meral yılmaz diyor ki:

Yine enfes bir video olmuş emeklerinize sağlık 🙏🤗 kaleköye ben de bayılmıştim o ağustos sıcağında kalenin tepesine kadar nasil çıktım halen aklim ermiyor 😄